- První pokus o vzdálené připojení naplánujte kvůli možným problémům několik dní dříve, než je plánovaná první práce z domova. Pokud se Vám nepovede připojit, kontaktujte IT helpdesk s návrhem času řešení problému v běžné pracovní době: Po-Pá 9:00-16:00.
- Ověřte si, že Vám nadřízený schválil a nechal povolit vzdálený přístup.
- Počítač s aktualizovaným operačním systémem Microsoft Windows 10. Návod jak ověřit aktualizace najdete ZDE.
- Funkční, zapnutý a aktualizovaný antivirový program.
- Nastavenou velikost písma na 100% - pro správnou funkčnost aplikace SAX
- Oprávnění správce (administrátora) na Vašem domácím počítači pro instalaci aplikací Vmware Horizon a Home office monitor.
- Pro práci se SIP phone mít funkční zvuk a mikrofon na domácím PC.
- Dostatečný signál mobilního telefonu a připojení k internetu. (Wifi / mobilní data )
- Stabilní připojení k internetu. Rychlost stahování a nahrávání musí být alespoň 2 Mb/s, PING pod 50 ms. Ověřit rychlost můžete ZDE.
- Správně nastavené a funkční nastavení druhého faktoru. Návod s podrobným manuálem jak nastavit ZDE.