Zasekávání obrazu, hovorů, odpojování celé aplikace

1.

Prověřte rychlost a kvalitu připojení.
minimální potřebné hodnoty jsou

Stahování / Download : min. 2 Mb/s 
Nahrávání / Upload : min. 1 Mb/s 
Odezva / Ping: 0-30ms
Jitter
: 0-10ms

2.

Pokud ještě nemáte nainstalovanou aplikace Home Office Monitor, nainstalujte si jej.




3.

Aplikace vyhodnocuje stav Vašeho připojení. Zobrazení stavu neleznete v panelu ikon vpravo dole u hodin. V případě oranžového nebo červeného stavu je potřeba vyřešit kvalitu Vašeho domácího připojení.
 
Pokud využíváte Wi-Fi, připojte počítač/notebook síťovým kabelem.
 
Zda-li ani to nepomůže, kontaktujte svého poskytovatele internetového připojení.

4.

Ověřte hlášené výpadky na úvodní stránce.
  
  
 
Kontaktujte IT helpdesk.

 
 
 
 
 
 

Zpět