Access denied

0.

Tato chybová hláška, může mít několik důvodu:

1) Špatně zadané heslo
2) Uspaná aplikace

3) Vypršelé heslo

Postupujte v tomto pořadí

1.

Zkontrolujte, zda není klávesnice v jiném jazyce, či není aktivní klávesa CapsLock.

Pokuste se heslo dočasně zadat do poznámkového bloku. Ověříte tak, zda klávesnice zadává znaky, které očekáváte.

2.

Otevřeme si aplikaci na Vašem mobilním telefonu, kterou využíváme pro ověřování push notifikace a znovu se přihlásíme.

 Pokud nám v ten moment přijde notifikace, aplikace byla pravděpodobně uspaná.

Připravili jsme pro Vás v interních manuálech návod, jak to vyřešit.

3.

Máte stále platné heslo do Windows?
14 dní před vypršením jste denně upozorňováni na změnu hesla.
 
 
 
Kontaktujte IT pohotovost
 
 
 
 

Zpět